SEO
Podjetništvo

SEO optimizacija je ključ do vaše prepoznavnosti na spletu

Zagotovo ste že slišali za SEO (ang. search engine optimization). Gre za različne dejavnosti, ki skupaj vodijo do rezultata, ki si ga želijo vsi lastniki spletnih strani – top pozicij na svetovnem spletnem iskalniku Google. Čeprav se morda sliši enostavno, pa izvajanje SEO optimizacije zahteva veliko strokovnega znanja, izkušenj in poznavanja temeljev digitalnega marketinga. Optimizacijo svoje spletne strani zato zaupajte le najboljšim – pri nas je to podjetje Spletni partner d.o.o., več o njihovem delu pa si lahko preberete na spletni strani www.optimizacijaspletnihstrani.si.

Glavno vprašanje, ki si ga zastavljajo številni lastniki spletnih mest, trgovin in strani je, zakaj se sploh odločiti za SEO? Odgovor je jasen in sicer vam pravilno izvedena in vodena optimizacija pomaga, da na svojo spletno stran pridobite bistveno več kakovostnega obiska, ki bo posledično ustvarjal bistveno višje stopnje konverzije. Pa si poglejmo, zakaj.

SEO optimizacija

Spoznajte SEO

Kratica, ki jo v svetu digitalnega marketinga pozna čisto vsak označuje dejavnosti “on site” in “off site” optimizacijo oz. optimizacijo na strani sami in optimizacijo izven nje. Da se bo vaša spletna stran uvrstila med najboljše Googlove zadetke, je potrebno kar nekaj dela, pri projektu pa sodeluje več različnih strokovnjakov.

Temelj za doseganje vrhunskih rezultatov je učinkovita “on site” optimizacija. Ta zajema različne dejavnosti, ki se dogajajo direktno na vaši strani. Vsako spletno mesto mora biti tehnično popolno, prilagojeno mobilnim telefonom, podstrani se morajo hitro nalagati, celotna podoba pa je uporabniku prijazna. Vse kategorije ter zavihki na strani morajo biti poimenovani z Meta naslovi, opisi, slike pa z Alt opisi. Na tak način Google lažje in bolj učinkovito prepozna dejavnost vaše strani in vas v iskalniku uvrsti višje, kot bi sicer.

Druga pomembna dejavnost pa je “off site” optimizacija ali v prevodu ustvarjanje kakovostne vsebine z zunanjimi povezavami na vašo spletno stran. Več zunanjih povezav, ki vodijo na vašo stran, večjo kredibilnost vam pripiše Google in vas posledično tudi višje uvrsti.

Pomembno pri SEO optimizaciji je, da se jo izvaja redno in konzistentno. Ni namreč dovolj le priti na visoka mesta, dobro ime je potrebno tudi ohraniti. Zato vam svetujemo, da za optimizacijo najamete strokovno ekipo, ki vam bo ves čas stala ob strani.

S pravilno izbiro ključnih besed do uspeha

Ko se odločite za optimizacijo, vam bo izbrani ponudnik v prvem koraku izdelal natančno analizo trenutnega stanja in pripravil načrt izboljšav, ki jih je potrebno narediti za dosego zastavljenega cilja. Slednji zajema tudi natančno izbiro pravih ključnih besed, po katerih želite kotirati visoko na Googlovem iskalniku. Po mnenju strokovnjakov gre celo za najpomembnejši korak, saj je od njega odvisno kako hitro boste dosegli rezultat in koliko denarja boste zanj porabili.

Na izbiri ključnih besed temelji celotna optimizacija vaše spletne strani. Ključne besede je potrebno izbrati na podlagi povprečnega števila mesečnih iskanj, vsebinske povezanosti s produkti ali storitvami, ki jih ponujate in seveda glede na prisotnost konkurence. Tudi to bo za vas opravil strokovnjak.

Optimizacija spletnih strani

Investicija, ki se izplača

Kvalitetna SEO optimizacija je ključ do poslovnega uspeha. Z njeno pomočjo boste gradili na svoji prepoznavnosti, in v iskalniku Google pod vam pomembnimi ključnimi besedami prehiteli vašo konkurenco. Višje kot se pojavite v iskalniku, več izdelkov ali storitev boste prodali, saj ljudje raje zaupajo podjetjem, ki so visoko med organskimi rezultati. Tako imenovan organski obisk pa je tudi bistveno kvalitetnejši od plačljivega, za rezultat pa ima boljše konverzije.

Pri tem pa se je potrebno zavedati, da je SEO optimizacija tek na dolge proge. Čeprav so prvi rezultati vidni šele po nekaj mesecih, pa gre za najbolj kakovostno uvrščanje, ki vam bo na dolgi rok prineslo najbolj zanesljive rezultate.